Tuesday 6 September 2011

dapat doodle baru....hihihi

saya dah ada doodle baru....yipiiiii...sebenarnya saya dah lama nak tulis pasal entry doodle ni tapi tak berkesempatan plak... saya dapat doodle ni dari Si Gadis Kecik...thanks ye dik...akak suka sangat... sebelum ni dok tengok blog orang lain semua ada doodle...nampak cute n cantik plak...tu yang teringin sangat tapi nak wat tak reti plak...hihihi...kebetulan plak Si gadis Kecik sedang menganjurkan " Segmen Doodle Free Daripada Si Gadis Kecik ". saya pun apalagi dengan pantas terus join segmen ni....hihihi. tak sangka plak Si Gadis Kecik sudi hadiahkan doodle kat saya...tapi doodle tu saya letak kat blog seputihsalju ye..sudi-sudi la jenguk blog saya tu ye...:-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...