Tuesday 27 September 2011

Saya dapat hadiah BOOKMARK!!!

Yeay2 dapat hadiah....heheh.. Actually hadiah ni dah sampai semalam dah tapi tak sempat nak update kat blog... Nak tahu saya dapat hadiah apa?? Saya dapat Bookmark.. Cantik tau Bookmark ni... Saya suker sangat... Thanks ye Kak Tihara... 


 Bedebar2 waktu nak buka sampul ni...hahahahha


 Ini la hadiah yang saya dapat...BOOKMARK... Warna purple.. Cantiknya, saya suker sangat.. ;-)

 Oh ye Kak Tihara juga mengambil tempahan kepada sesiapa yang berminat.. Pada saya hasil tangan Kak Tihara memang memuaskan hati... Cantik dan bentuknya pun pelbagai.. Harganya pun berpatutan.. Kiranya sesuai dengan semua perigkat umur... Sapa2 yang berminat bolehlah ke blog Kak Tihara...

4 comments:

IntaNBerliaN said...

Bookmark.. mmg best... kak ina suka lah kalu bookmark sbb snang nak tanda page last kita baca.. hihii

SeputihSalju said...

btl tu...untung jugk jon GA ni.. Dpt hadiah mcm2...hhehehe

Tie HT said...

Alhamdulillah, sampai juga..Insya Allah next month ada GA lagi..jgn lupa join ek :)

SeputihSalju said...

thanks kak.. eaker??nak join lagi la...kot2 ada rezeki saya..hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...