Wednesday 7 February 2018

Cucur ikan bilis kudapan waktu petang

Entry lama... hehehe.

Cucur2 ni saya rajin jugak lah buat.. tapi bab bagi lembutkan cucur memang saya gagal.. adoiii.. bila makan orang buat elok je lembut, bila tanya resepi saya try buat tak menjadi pulak... stress makkk..!!


Tapi dalam tak menjadi tu bila makan taim2 lapor habis licin jugak... Cucur2 Nurul suka sangat makan.. Tambah2 bila cicah dengan sos lagi berselera dia makan... Tau tak bukan cucur ikan bilis, cucur jagung je dia cicah sos cucur manis pun dia cicah dengan sos... adeh Nurul.. Nurul.. hehhe. Yusuf pulak cucur2 ni dia tak berapa makan sangat... So bila buat cucur saya goreng keropok bagi Yusuf makan.. hihi

 ohya kalau ada tips nak lembutkan cucur boleh kongsi dengan saya ye... Terima kasih




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...